ŠKOLSKO NATJECANJE IZ INFORMATIKE - INFOKUP
Sudjelovanjem na današnjem Školskom natjecanju iz informatike - INFOKUPU učenici naše škole nastojali su pokazati svoje znanje iz informatike. I u tome su bili vrlo uspješni. Natjecali su se u dvije kategorije: ALGORITMI (LOGO) i OSNOVE INFORMATIKE. Njihove mentorice bile su učiteljce Iva Golec i Marina Ivčin.
U nastavku donosimo tablice s rezultatima. Čestitamo svim učenicima i njihovim mentoricama, a posebne čestitke najboljima od najboljih!!!
Poredak |
Ime i prezime |
Razred |
Slovos (50) |
Broj3 (50) |
Pravokutnici (50) |
Ukupno (150) |
1. |
5 |
50 |
5 |
10 |
65 |
|
2. |
5 |
50 |
0 |
10 |
60 |
|
3. |
5 |
50 |
8 |
0 |
58 |
|
4. |
5 |
50 |
5 |
0 |
55 |
|
5. |
5 |
8 |
8 |
10 |
26 |
|
6. |
5 |
10 |
0 |
10 |
20 |
|
7. |
5 |
10 |
0 |
0 |
10 |
|
7. |
Valentino Antolković |
5 |
10 |
0 |
0 |
10 |
Kategorija: Algoritmi - Logo (5. razred)
Kategorija: Algoritmi - Logo (6. razred)
Poredak |
Ime i prezime |
Razred |
Broj3 (50) |
Pravokutnici (50) |
Trokuti |
Ukupno (150) |
1. |
Nikola Gluhak |
6 |
10 |
10 |
10 |
30 |
2. |
Adriano Šaronja |
6 |
10 |
7 |
0 |
17 |
Kategorija: Osnove informatike
Poredak |
Ime i prezime |
Razred |
Ukupno (37) |
1. |
Martin Dananić |
8. |
15 |
2. |
7. |
14 |
|
3. |
8. |
13 |
|
8. |
13 |
||
4. |
Valentino Anušić |
8. |
11 |
8. |
11 |
||
8. |
11 |
||
5. |
8 . |
10 |
|
7. |
10 |
||
6 . |
10 |
||
6. |
10 |
||
6. |
8. |
9 |
|
Mateo Stunja |
6. |
9 |
|
6 . |
9 |
||
6 . |
9 |
||
7. |
8 . |
8 |
|
8. |
8 |
||
8. |
8 |
||
7 . |
8 |
||
7. |
8 |
||
6 . |
8 |
||
6. |
8 |
||
8. |
8 . |
7 |
|
8. |
7 |
||
8. |
7 |
||
7. |
7 |
||
9. |
8. |
6 |
|
8. |
6 |
||
8. |
6 |
||
Karlo Sever |
6. |
6 |
|
6. |
6 |
||
6. |
6 |
||
6. |
6 |
||
10. |
Ivan Remenar |
8. |
5 |
7. |
5 |
||
5. |
5 |
||
11. |
8. |
4 |
|
6. |
4 |
||
12. |
7. |
0 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |