preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Dnevnik
 

 

 

 

 

 

 

Projekt "Let`s play math" nastao je na temelju suradnje učiteljica iz Hrvatske i Malte koje su zajedno sudjelovale na radionici stručnog usavršavanja Math and ICT u  Lisabonu (Portugal) u svibnju 2012. godine.

Projekt je namijenjen djeci i učenicima od 3 do 12 godina (ali mogu se uključiti i stariji) a cilj je projekta popularizirati i približiti matematiku učenicima predškolske i osnovnoškolske dobi.

 

Plan projekta je slijedeći:

1. Studeni

  • Uvod – pridruživanje učenika i učitelja projektu i TwinSpace-u.
  • Izrada prezentacija o školi i gradu (zemlji iz koje dolazimo).

2. Prosinac

  • Međusobna razmjena matematičkih igara i pjesama (pjesme i igre namijenjene učenju brojeva) – svaka bi grupa trebala osmisliti jednu igru (ili pjesmicu) za učenje brojeva, nakon čega ćemo ih razmijeniti s ostalim partnerima na projektu i poigrati se. :)

3. Siječanj i veljača

  • Osmišljavanje i izrada igara s matematičkim likovima (npr. u alatima poput LEGO designer, GeoGebra, Skethcpad, HotPotatoes i sl.)

4. Ožujak

  • Osmišljavanje matematičkih problema (koji su povezani s Hrvatskom tako da učenici mogu naučiti više o drugim zemljama. Problemi za vrtićku djecu mogu biti zagonetke ili igra traženja parova).

5. Svibanj

  • Završetak projekta - napraviti prezentaciju o onome što smo naučili kroz projekt.

 

Web stranica projekta na kojem možete pogledati radove naših učenika ali i učenika škola partnera na projektu: TwinSpace

Igre s likovima (Games with shapes)




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Kart   datum: 23. 5. 2013.

CIJENA PROGRAMA PRODUŽENOG BORAVKA

za šk. god. 2024./2025.

 




SATNICA MATIČNE ŠKOLE I PŠ PREPOLNO ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.



Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2012.

Ukupno: 1335417
Ovaj mjesec: 5343
Danas: 31




preskoči na navigaciju