Ovdje ćete naći materijale s nastave koji će vam pomoći u učenju.
U ovoj rubrici nalaze se materijali o kakaovcu, kakau i čokoladi. Po njima se može izraditi plan i program izvannastavnih aktivnosti, dodatne nastave ili projekta o kakaovcu, kakau i čokoladi.
Materiajli su u Word dokumentu te ih možete preuzeti i s pomoću njih izraditi svoju knjigu, lapbook ili plakat. Ogledni primjer jedne knjige možete vidjeti na https://bit.ly/ogledni_primjer_knjige. Niže u rubrici su pojedinačni materijali, a cjelokupnan materijal možete preuzeti s poveznice https://bit.ly/KakaoCokolada.
Dragi učenici,
u ovom prilogu nalaze se prezentacije na temu svemira. Prezentacije sadržae animacije i zadatke pa je potrebno preuzeti prezentaciju na računalo kako bi vam radile animacije i zadatci. Prezentacije su velike, a imaju i puno slika i animacija te će vam možda trebati malo više vremena da ih preuzmete,
Uživajte u upoznavanju svemira.
Tijekom ožujka i travnja učenici 5.a, b, c i d na satovima razrednika razgovarali su o vodi i izradili plakate. Razgovori i plakati bili su uvod u istraživanje o racionalnoj potrošnji vode u našoj školi. Istraživanje su učenici proveli na nastavi geografije. Razrednice su, u dogovoru s učiteljicom geografije, odabrale temu koja im je bliska. Tako su učenici 5.a radili strip na temu kruženja vode u prirodi, kruženje vode su prikazali kao Priču koja nema kraj ili su na odabranim riječima vježbali padeže. Pogledajte neke njihove radove:
Učenici 5. b bili su kreativni i nakon proučavanja važnosti čuvanja pitke vode izradili su znakove koje ćemo postaviti u WC uz svaku slavinu kako bi podsjetili učenike da zatvore vodu.
Učenici 5.c sa svojom razrednicom nacrtali su kruženje vode u prirodi i opisali ga na engleskom jeziku, a učenici 5.d računali su udjele slatke i slane vode i prikazivali brojčano i tablično rasprostranjenost vode na Zemlji. Pogledajte neke njihove radove:
Na nastavi geografije učenici su trebali provesti mjerenja koliko vode se rasipa nepotrebno zato jer neki učenici ne zatvore slavinu iza sebe. Kako smo u tijeku projekta prešli na online nastavu, učenici su zadatak napravili kod kuće.
„Za pokus mi je trebala štoperica, posuda s ucrtanim mililitrima te voda iz mješalice“ (slavine) - piše u svom izvješću Laura iz 5.d.
„Pustila sam vodu da 30 sekundi sasvim lagano curi, onako kako sam vidjela u školi“ - nastavlja dalje Gabriela iz 5.d.
„Mama mi je dala bočicu na kojoj pišu mililitri, ja sam puštala vodu u sudoperu i mjerila vodu, dok je mama mjerila vrijeme“- piše Enea iz 5.c.
Pokus sam izvela bez problema, bilo je jako zanimljivo i poučno, kaže Eva iz 5.d, jednako kao i Marko iz 5.c, koji je kao i svi, mjerenje ponovio tri puta da bi dobio precizniji rezultat.
Andrej i Fran iz 5.a vide svaki tjedan da voda curi, i na temelju izračuna dobili su da u jednom satu iscuri između 1 i 2 litre vode samo iz jedne slavine.
Kada je Matej iz 5.a pomnožio dobiveni rezultat sa brojem mjeseci i brojem škola u Hrvatskoj „ostao je iznenađen količinom bespotrebno potrošene vode“, kaže da je „shvatio poruke o važnosti očuvanja resursa i o održivom razvoju za buduće generacije.“ Jedino što je na kraju ostalo nejasno je, tko je taj koji ostavlja vodu i ne zatvara slavinu? Ima li samo jedan rasipnik vode ili ih je više? Kada to samo radi, a da ga nikad nitko nije opazio? Možda je među nama, ali neće priznati? Zato se nadamo da će na njega, kao i na Mateja utjecati rezultati istraživanja i da će ubuduće pametno postupati s pitkom vodom, jer samo održiva potrošnja dovodi do održivog razvoja.
Litosferne ploče i vulkani
"Mali geografi" cijelo polugodište proučavali su litosferne ploče i vulkane i izradili prezentaciju.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |